torsdag den 17. januar 2013

Velkommen :-)

Hej alle sammen :-)
Velkommen til min nye blog :-)

Denne blog vil handle om mit liv generelt, make-up + hår, og andre forhåbentlig spændende ting. Når jeg er kommet ordenligt i gang vil i læsere have mere indflydelse på min blog, og komme med ideer til hvad jeg skal skrive om. Har i allerede nu forslag til hvad jeg skrive om, så skriv en mail til 'anabumbum@hotmail.com' eller kontakt mig på facebook 'www.facebook.com/anabumbum'. Det kan være alt mellem himmel og jord :-)
På et senere tidspunkt vil jeg begynde at videoblogge også. Jeg skal bare lige have skaffet mig et ordenligt kamera først :-) så har i ideer til videoblogs er i velkommen til at skrive dem også :-)

Jeg håber i vil læse mine fremtidige indlæg :-)

Vi ses!
Ana :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar