mandag den 28. januar 2013

The only way to have a friend, is to be one.❤

Sidder lige nu og drikker te.. Jeg tænker på på fredag, hvor dejlige Pernille kommer til Odense, og vi skal hygge fredag og lørdag! Hun skal desværre hjem lidt tidligt om lørdagen, men det er jo bedre end ingenting :-)
Regner med vi skal shoppe på fredag, da det jo er løøøøøøøøøøn på torsdag :-D<3
Jeg har et mål for denne måned. IKKE at bruge rup og stup af min løn, sætte et vidst beløb over på min opsparing og lade dem BLIVE der.. Bliver simpelthen nød til at tage mig sammen, hvis jeg nogensinde skal blive voksen nok, økonomisk (for er selvfølgelig moden og fornuftig på alle andre punkter. lol.), til at flytte hjemmefra om 11 måneder :-) Hvilket er noget jeg virkelig gerne vil, men ikke ved om kan lade sig gøre.. Meget kan jo nå at ske på 11 måneder.. ❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar