mandag den 28. januar 2013

Dreaming of a warm vacation.❤

Jeg er typen, der opdager noget, bliver besat, og derefter opgiver det igen..
Nu har jeg brændt mig varm på en lækker bade/shopping ferie, med min søde veninde Pernille. Jeg forstiller mig 2 lækre uger i Pernilles samvær, sol, strand, god mad, lækkert tøj og en masse oplevelser! Har været inde på nogle forskellige hjemmesider og tjekket afbudsrejser.. De fleste er i Spanien. Så mon det bliver Spanien vi tager til, hvis det bliver til noget? :-)
Sådan en tur er jo ikke ligefrem billig. Før hen har jeg rejst til Italien og Kroatien med min familie, og har aldrig penge nok med. Har faktisk ikke ret mange penge med. Og det er fordi jeg er SÅ dårlig til at spare op.. Nu har jeg så også et arbejde, så det gælder bare om at sætte nogle penge til side hver måned, og så burde vi kunne komme afsted på en lækker ferie :-)
Problemet er jo så også bare, at det nu ikke kun er lommepenge vi skal have med. Vi skal for det første selv betale turen + hotel eller andet. Så er der mad og hvis vi skal ud og se noget oven i.. Evt. transport og så lommepenge selvfølgelig.. Så nu må vi jo se hvordan det kommer til at gå. :-) En ting ved jeg dog - i'm dreaming of an warm vacation ❤



Ingen kommentarer:

Send en kommentar