torsdag den 17. januar 2013

Nails #1 Negletutorial - hverdags, fest- eller højtidsneglelak

Dette neglelak look kan bruges både til hverdag, til fester, til højtider mm. Man kan have den neutral, eller pifte den op med noget glimmer, klistermærker, sten eller andet.. Farverne er også med til at vælge neglelakkets look, og du kan frit vælge mellem dine egne neglelakker, hvilke farver du vil bruge <3

Jeg har valgt Rimmel Londons 'Metal Rush nr. 8' som er en bronzefarvet neglelak med noget guldglimmer i. Den ligger jeg bare normalt på neglene, og alt efter farve og neglelakkets kvalitet, må man tage stilling til, om det skal have et eller flere lag. Jeg ligger bare et lag lak, da denne neglelak dækker hele neglen på en flot måde.

Oven på den laver jeg mine striber med en pensel, for at striberne bliver flottere og mere præcise. Jeg bruger en sølv neglelak fra Depend som har nummeret '228'.

Når det så er tørret lægger jeg en glimmer lak fra Romeo & Julie oven på de sølvfarvede striber. Den er bare gennemsigtig og så med glimmer. Den kan bruges som en topcoat lak, men jeg anbefaler en rigtig topcoat uden nogen former for glimmer eller andet, det lakken så holdes flot i meget længere tid :-)

Når glimmerlakken er tør, kan man ligge sin topcoat på hvis det er det man har lyst til.

Nu skulle du meget gerne have 10 super flotte, elegante, festlige eller søde negle.
Nedenunder kan i se mit resultat, og de neglelakker jeg har brugt til denne negletutorial. <3


Håber i kunne bruge det til noget. :-)
Tak fordi i læste dette indlæg og håber i kigger med på de andre der kommer :-)

Knus, Ana. <3







Ingen kommentarer:

Send en kommentar